Gündüz Kuşağı Tarifleri

Üçüncü Gün - Nike+ Running – 10K – Run Baby Run

0

 



Dört gözle beklediğim gün: Dinlenme :). Nike bugünü rest day ilan etmemiş olsaydı, büyük ihtimalle itaatsizliğimin ilk günü olurdu. Yorgun hissediyorum, günlük aktiviteler için yeterince enerjiğim ama koşmak ya da herhangi başka bir spor dalı için yorgunum. Gerçi yorgunum dediğim bütün gün yatmayacağım, yüzmek benim için günlük rutin bir aktivite oldu :). Çok abartmadan yüzdüm bugün, kendimi zorlamak istemiyorum çünkü.



Dinlenmek önemli, böyle bir program olmasa bile yürüyüş, pilates, yoga yaparken bile haftanın en az bir gününü dinlenmeye ayırmanız gerekiyor. Bu konu açılınca hep söylenen vücutçu argümanını getirin aklınıza, spor yapmak kaslarınızın ufak ufak yırtılmasına neden olur, hücreler bu yırtılmaları onarırken kas dokunuz da artar. Bu yüzden kasların kendini yenilemesi için gereken dinlenme süresine ihtiyaç var. Nike da bugünü strechle geçirmeyi öneriyor. Ben stretch yapmadım, bu akşam İstanbul'a dönmek için otobüse bineceğim. Akşama kadar kendimi çok yormadan yüzebildiğim kadar yüzdüm. Akşam yemeğimi yiyip otobüse bindim. Dinlenme gününün yolculuğuma denk gelmesi iyi oldu aslında, yoksa bugünü kesin geçiştirirdim :).

Şu an otobüsteyim, yorgun değilim, ağrım veya sancım da yok. Yarın sabah İstanbul'a varınca biraz uyuyup yürüyüşe çıkmayı düşünüyorum, yarın 1,61km yürüyüş var :).



0 yorum :

Yorum Gönder