Gündüz Kuşağı Tarifleri

Beş Otlu Metabolizma Hızlandırıcı Zayıflama Çayı

0
2 tatlı kaşığı yeşil çay
1 tatlı kaşığı mate
1 tatlı kaşığı funda
Bir tutam kekik
Bir tutam biberiye

Tüm bitkileri demliğe koyup üzerine 1 lt kaynamış suya ekleyerek 10dk demleyin.
Ben yeşil çayı en üstte kalması için en son koyuyorum çünkü demliğimin süzgeci çok geniş değil, yeşil çay yaprakları da demlenirken açıldığı için dipte kalınca sıkışıyor. Üstte olunca tamamen açılmış ve güzel demlenmiş oluyor.

Gün içinde özellikle yemeklerden yarım saat sonra içebilirsiniz. Tatlandırmak için limon sıkabilir veya bir çay kaşığı bal ekleyebilirsiniz.

Mate ve yeşil çayın çok düz bir tadı var. Kekik ve biberiye ise keskin bir tat veriyor. Eğer bu keskin tadı seviyorsanız bunları biraz daha fazla ekleyebilirsiniz.

Ben ayrıca demliğin içine limon, mandalina, portakal veya greyfurt kabukları da ekliyorum, tadını böyle daha çok seviyorum. Sıcak içilmesi tavsiye ediliyor ancak ben biraz soğuduktan sonra mataranın içine dolduruyorum. Gün içinde tüketiyorum, dışarı çıksam bile yanıma alıyorum.

0 yorum :

Yorum Gönder